Aile konulu toplantıya katıldılar

Aksaray Üniversitesi Aile Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Aksaray Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünün iş birliğinde, Aile Yılı kapsamında düzenlenen konferansa, Aksaray Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nurettin Ulaş ve kurumun yetkili personelleride katıldı.
Necmettin Erbakan Üniversitesi Aile ve Gençlik Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Öğr. Gör. Dr. Ali Bozgedik’in konuşmacı olarak yer aldığı etkinlikte; birlikte gülmenin aile bağlarını nasıl güçlendirdiği, iletişimin ve sevginin ilişkilerdeki önemi üzerine keyifli paylaşımlar yapıldı.
Aile bağlarını, sevgi ve anlayışı güçlendiren bu güzel buluşmanın izleyenler için ilham olması temenni edildi.*BÜŞRA BOYSAK
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çekirdek kabuklarıyla kirletilen kamelyalar isyan ettirdi
- VALİ MURAT DURU AFET BÖLGESİNDE Zarar gören tarım arazileri inceledi
- VATANIN HUZUR VE GÜVEN TEMİNATI Jandarma Teşkilatı 187 yaşında
- İL ÖZEL İDARESİ YATIRIMI Akmezar Köyü’nde 27 kilometrelik su hattı seferberliği
- ÖFKELİ BABA Kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.