© Yeni Aksaray Gazetesi

24 Öğretmen 4 Avrupa ülkesine  gitti

Aksaray İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal başkanlığında özel konularda seçilmiş olan 24 öğretmen erasmus projesi kapsamında 4 gün sürecek olan Avrupa gezisinde Almanya, Fillandiya, Belçika ve Portekiz’de partner okullarda eğitim alacaklar ve  incelemelerde bulunacaklar. Geziye çıkmadan önce basın mensuplarına durum değerlendirmesinde bulunan Milli Eğitim müdürü Hacı Ömer Kartal ‘’Eğitimde gelişmeleri dikkatle takip ediyoruz. Avrupa birliği projeleri kapsamında Erasmus projesiyle  dört gün sürecek olan bir eğitim gezimiz olacak  24 öğretmen arkadaşımızla birlikte Almanya, Fillanda. Portekiz ve Belçika devletlerinde incelemelerde bulunacağız’’ dedi . *HABER MERKEZİ

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER