GÖRKEMLİ YIL SONU SERGİSİ Genç yetenekler gururlandırdı
GÜNDEMAksaray Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca büyük bir emek ve özveriyle hazırladığı eserler, düzenlenen "Yıl Sonu Resim Sergisi" ile sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Gençlerin sanatsal yeteneklerini ve hayal güçlerini tuvale yansıttığı sergi, ziyaretçilerden tam not aldı.
Aksaray'daki sosyal ve kültürel etkinliklere destek vermeyi sürdüren İl KAÇEP (Kadın Aile Çocuk ve Engelli Politikaları) yönetimi de bu özel günde genç sanatçıları yalnız bırakmadı. İl KAÇEP Başkanı Nermin Fidan ve yönetim kurulu üyeleri, sergi alanını ziyaret ederek öğrencilerin el emeği göz nuru çalışmalarını yakından inceledi.
Sergide yer alan tabloları ve özgün tasarımları tek tek inceleyerek öğrencilerden eserlerin hikayelerini dinleyen KAÇEP heyeti, sergilenen performans karşısında hayranlıklarını gizleyemedi. Ziyaret sonrası yapılan değerlendirmede, gençlerin sanata olan bağlılıkları takdir edilerek şu ifadelere yer verildi: "Öğrencilerimizin birbirinden değerli eserlerini inceleme fırsatı bulduk. Gençlerimizin hayal gücünü, yeteneklerini ve emeklerini yansıtan bu nitelikli çalışmalar bizleri son derece gururlandırdı. Aksaray'ın sanat geleceğinin emin ellerde olduğunu görmek mutluluk verici." Denildi.
Serginin koordinasyonunda ve öğrencilerin yetişmesinde büyük pay sahibi olan eğitim kadrosu da unutulmadı. Program sonunda, bu muhteşem serginin hazırlanmasında başta Okul Müdürü Nuri Girgin olmak üzere, öğrencilere rehberlik eden tüm öğretmenler ve başarılı öğrenciler tebrik edilerek, eğitim ve sanat hayatlarında başarılarının devamı dilendi.*BÜŞRA BOYSAK
İlginizi Çekebilir