© Yeni Aksaray Gazetesi

SİYER-İ NEBİ YARIŞMASI DÜZENLENDİ


Anadolu Gençlik Derneği (AGD) tarafından Türkiye genelinde 81 ilde eş zamanlı olarak lise öğrencileri arasında Efendimizin İzinde "Siyer-i Nebi" yarışması yapıldı. İl merkezinin dışında Ortaköy ilçesinde de yapılan yarışmalara özellikle kız öğrenciler büyük ilgi gösterdiler. Yarışmaya sınavlı olarak katılan öğrenciler arasında dereye girenlere çeşitli hediyelerin verileceği bilinirken, yarışmanın her sene tekrarlanarak katılımın arttığı bilgisine ulaşıldı. . *HABER MERKEZİ

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER