24 Öğretmen 4 Avrupa ülkesine gitti

Aksaray İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal başkanlığında özel konularda seçilmiş olan 24 öğretmen erasmus projesi kapsamında 4 gün sürecek olan Avrupa gezisinde Almanya, Fillandiya, Belçika ve Portekiz’de partner okullarda eğitim alacaklar ve incelemelerde bulunacaklar. Geziye çıkmadan önce basın mensuplarına durum değerlendirmesinde bulunan Milli Eğitim müdürü Hacı Ömer Kartal ‘’Eğitimde gelişmeleri dikkatle takip ediyoruz. Avrupa birliği projeleri kapsamında Erasmus projesiyle dört gün sürecek olan bir eğitim gezimiz olacak 24 öğretmen arkadaşımızla birlikte Almanya, Fillanda. Portekiz ve Belçika devletlerinde incelemelerde bulunacağız’’ dedi . *HABER MERKEZİ
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.