Alkollü sürücü denetime takıldı

Aksaray’da alkollü araç kullanırken polise yakalanan sürücü adeta her gün alkol aldığını itiraf edercesine, “Bir gün bunun başıma geleceğini biliyordum ustam” dedi. “Amacımız ehliyetli araç kullanmak değil” diyen sürücü 0.83 promil alkollü çıkınca “Çok mu?” diye polis memuruna sordu. Olay, Tacin Mahallesi Recep Tayyip Erdoğan Parkı uygulama noktasında yaşandı. Polis ve alkollü sürücünün ilginç diyaloğu anbean kameralara yansıdı. Sürücüye alkollü araç kullanmaktan 1823 TL para cezası kesilirken, ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu. Trafikten men edilen aracı otoparka çekilen sürücü ifadesi alınmak üzere Polis Merkezi Amirliğine götürüldü. *İHA
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.