Aksaray
28 Haziran, 2026, Pazar

Aralık ayı afet eğitiminde tavan yaptı

Aralık ayı afet eğitiminde tavan yaptı

AFAD İl müdürlüğü uzmanları tarafından eğitim kademelerinde verilen afet farkındalık eğitimleri adeta tavan yaptı. Aralık ayı içerisinde 18 günde 97 ilkokul, ortaokul ve lisede 8827 öğrenciye ve 248 öğretmene afet farkındalık ve bilinçlendirme eğitimi verildi. Yıl sonu itibari ile il genelinde hemen hemen bütün okullarda afet eğitimlerinin verilerek başta öğrenciler olmak üzere öğretmenlerin de bilinçlendirildiği öğrenildi. Eğitim verilmeyen okullara gelecek yıl eğitimlerin verileceği, afet farkındalığı hususunda okulların dışında diğer kurumlarında bilgilendirileceği bekleniyor. . *HABER MERKEZİ


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!