Aksaray
23 Haziran, 2026, Salı

ARITMA TESİSİNDE SONA GELİNDİ İyi su gelecek yıl içinde akacak

ARITMA TESİSİNDE SONA GELİNDİ İyi su gelecek yıl içinde akacak
Aksaray’ın içilebilir çeşme suyu özlemle beklenirken, arıtma tesisinde sona gelindiği açıklandı. DSİ tarafından yapımı devam eden arıtma tesisi ile ilgili açıklama yapan Genel Müdür Mevlüt Aydın gelecek yılın ilk yarısında arıtmanın faaliyete geçeceğini söyledi.

Geçmiş dönemde çeşmelerden damacana niteliğinde su akıtılacağı Aksaray halkına defalarca açıklanmıştı. İyi su için yapılan projeyi gerçekleştirmede DSİ Genel müdürlüğü yapımı üstlenerek arıtma tesisinin biran önce hayata geçirilip 2019 yılı sonunda suların akacağı belirtilmişti. DSİ Genel Müdürü Mevlüt Aydın yeni bir açıklama yaparak Aksaray’ın içilebilir içme suyu konusunda yapımını üstlendikleri arıtma tesisi hakkında bilgi verdi. 2020 Yılının ilk yarısında arıtma tesisinin teslim edileceğini ifade etti. Tesiste yüzde 95 fiziki yapılaşmanın gerçekleştirildiğini belirtti. Yılsonuna kadar tamamlanacak olan içme suyu arıtma tesisinin performans testlerinin de gerçekleştirilmesinin ardından gelecek yıl içerisinde Aksaray musluklarına memba kalitesinde içme suyu ulaşacak denildi.

*HABER MERKEZİ


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!