Avrasya Tünelinden 6 yılda 97 milyon araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, dünyanın sayılı projeleri arasında yer alan Avrasya Tüneli’nin 6 yıldır İstanbul’un trafiğini rahatlattığını belirterek, açılışından bu yana 97 milyon aracın Avrasya Tüneli’nden geçiş yaptığını bildirdi. Karaismailoğlu, 1 Mayıs’tan itibaren 232 bin 452 motosiklet sürücüsünün de Avrasya Tüneli’ni tercih ettiğini kaydetti.
Bakan Karaismailoğlu, Aralık ayında günlük ortalama geçişin 63 bin olduğunu belirtti.
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.