Eğitimin son günleri pikniklerle geçiyor

2022-2023 Eğitim ve öğretim döneminin son günleri yaşanıyor. Hafta sonu ikinci dönemin karnesi alınacak. Okullarda eğitimin son günlerinde dersler yerine topluca piknik alanlarına gidilerek öğrenciler gönüllerince eğleniyorlar. Bu sadece merkez okullarında değil, ilçe ve kasaba okullarında da aynı sosyal etkinlikler yaşanıyor. İşte bunlardan biride Selime’de Ali Abay İlkokulu ve Ortaokulu’nun düzenlemiş olduğu yıl sonu piknik programı yapıldı. Programa Güzelyurt ilçe kaymakamı Can Alperen Taşavlı başta olmak üzere, Selime Belediye Başkanı Levent Çevik, İl Genel Meclis Üyesi Fahrettin Akyamaç, kurum amirleri ve öğretmenler katıldı. Piknikte gönüllerince eğlenen çocuklar okula veda etmenin üzüntüsünü piknikte eğlenerek gidermiş oldular. *TALAT BELGE
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bilimfest sayesinde milli teknoloji ruhuyla buluşturdu
- TARIMSAL ZARARLILARLA MÜCADELE EDECEKLER Doğaya 300 keklik salındı
- DUYGU DOLU BABALAR GÜNÜ Devletin emanetlerinden şehit babalarına anlamlı mektuplar
- Jandarma Mehteran ve Bando Takımı coşkuyla izlendi
- 66 YILIN EN FAZLA YAĞMUR ALAN DÖNEMİ Barajdaki su seviyesi yükseldi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 1KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.