EKMEKTE İSRAFA SON Bayat ekmekler, toplama kutularına

Aksaray Belediyesi bayat ekmek toplama kutusu ile ekmeklerin israf olmasını önlemeyi planlıyor.
Aksaray Belediyesi tarafından daha önce 48 mahallede birçok noktada oluşturulan giysi kumbaraları aracılığı geri dönüşüm sağlamaya yönelik çalışmalar yapmıştı.
Geri dönüşüm anlamında vatandaşların göstermiş olduğu duyarlılık sebebi ile Aksaray Belediyesi yetkilileri geri dönüşüm çalışmalarına yenilerini ekleyerek devam etti.
Aksaray Belediyesi ekipleri daha önce 48 mahalleye yerleştirdiği giysi kumbaralarının üzerine bayat ekmek toplama kutuları yerleştirerek bayat ekmeklerin toplanmasını sağlıyor.
Toplanan bayat ekmekler hayvan barınağında bulunan hayvanların gıda ihtiyacını karşılamak amacı ile kullanılacak.
Giysi kumbaraları daha önce Vatandaşların rahat ulaşabileceği noktalara yerleştirilmişti. Bayat ekmek toplama kutuları da giysi kumbaralarına monte ediliyor. Kutularda biriken ekmekler belirli periyotlarda belediye ekiplerince toplanarak hayvan barınağına gönderilecek.
Şehir genelinde yaklaşık 100 noktada bulunan bayat ekmek kutularına vatandaşların duyarlılık göstermesi bekleniyor. *BELEDİYE BASIN
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- BAŞKAN DİNÇER BİLİM FESTİVALİNİ DEĞERLENDİRDİ Şehrin vizyonuna güç kattı
- TÜBİTAK 4006-C BİLİM FUARLARI FESTİVALİ KAPILARINI AÇTI Geleceğin bilim insanları buluştu
- MİNİK ELLER BÜYÜK BECERİLER Emlak Kredi İlkokulu’nda "Temel Yaşam Becerileri" Sergisi Açıldı
- Hukukçular doğayla buluştu
- Afetlere karşı hazırlıklı bir toplum için eğitimler arttı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.