Gençler Türkiye Şampiyonası'na galibiyetle başlıyoruz

Giresun'da bugün başlayan Genç Kızlar Hentbol Türkiye Şampiyonasında takımımız Kastamonu temsilcisini Aksaray Bld Spor 37 - Kastamonu Eam Sk 23yenerek turnuvaya galibiyet ile başladı. Takımımız ikinci maçını 1955 Batman Bld Spor ile yapacak. Tebrikler gençlerimiz. İlk gün diğer maç sonuçları: Samsun- Trabzon 31-21, Kepez - Üsküdar 34-32, Adana - Batman 41-28. *Ersin Arslan
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bilimfest sayesinde milli teknoloji ruhuyla buluşturdu
- TARIMSAL ZARARLILARLA MÜCADELE EDECEKLER Doğaya 300 keklik salındı
- DUYGU DOLU BABALAR GÜNÜ Devletin emanetlerinden şehit babalarına anlamlı mektuplar
- Jandarma Mehteran ve Bando Takımı coşkuyla izlendi
- 66 YILIN EN FAZLA YAĞMUR ALAN DÖNEMİ Barajdaki su seviyesi yükseldi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.