Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği kongre yaptı

Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Aksaray şubesi kuruldu. Derneğin ilk olağan kongresi geçtiğimiz Pazar günü Meslek lisesi salonunda yapıldı. Derneğin ilk kongresine Genel Başkan Mustafa Işık gelerek, çıkılan bu kutlu yolda Allah mahcup etmesin dedi. Üyelerin katılımı ile yapılan kongrede yönetim kurulu üyeleri belirlendi. Dernek Başkanı Gazi Dede Mehmet Akbulut, çalışmalara destek olan herkese teşekkür etti.
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.