Ihlara Vadisi’nde yoga etkinliği

Aksaray’da, Kapadokya’nın giriş kapısı olarak bilinen Ihlara Vadisi’nde, yoga etkinliği düzenlendi.
Aksaray İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen etkinlikte, katılımcılar, Melendiz Çayı’nın sesi ve tarihi kaya oyma kiliselerin atmosferi eşliğinde yoga yaptı. Aksaray İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Oğuz, , “Ihlara Vadisi’nin kaya oyma kiliseleri ve usulca süzülen Melendiz Çayı’nın ritmi, kalbimizin atışına karıştı. Binlerce yıllık bu vadinin kadim sessizliği nefesimize eşlik etti. Bedenimiz toprağın gücünü, zihnimiz ise vadinin şifalı enerjisini hissetti. Tarih ile doğanın kucaklaştığı bu eşsiz coğrafyada içsel bir yolculuğa çıktık ve doğayla yeniden bağ kurduk” dedi.*HABER MERKEZİ
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bilimfest sayesinde milli teknoloji ruhuyla buluşturdu
- TARIMSAL ZARARLILARLA MÜCADELE EDECEKLER Doğaya 300 keklik salındı
- DUYGU DOLU BABALAR GÜNÜ Devletin emanetlerinden şehit babalarına anlamlı mektuplar
- Jandarma Mehteran ve Bando Takımı coşkuyla izlendi
- 66 YILIN EN FAZLA YAĞMUR ALAN DÖNEMİ Barajdaki su seviyesi yükseldi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.