İnşaattan düşen işçi ağır yaralandı

Aksaray’da inşaatın 5. katından düşen işçi, hastaneye kaldırıldı. Yeni Sanayi Mahallesi E-90 Caddesi'ndeki 6 katlı inşaatın 5. katında çalışan Afganistan uyruklu İsmail M. (28), dengesini kaybederek düştü. Çalışma arkadaşlarının ihbarıyla bölgeye 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan İsmail M. Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. *AA
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.