Jandarma uyardı, ağaçtan düşmeyin!

Aksaray İl Jandarma Komutanlığınca; vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunmasına yönelik bilgilendirme, bilinçlendirme ve farkındalık faaliyetleri devam ediyor. İlimizde halen devam eden ceviz hasadı döneminde meydana gelebilecek ağaçtan düşme olaylarının önlenebilmesi için, sorumluluk alanında bulunan köy/mahalle muhtarları, azalar ve vatandaşlara yönelik bilgilendirme, bilinçlendirme ve farkındalık faaliyeti yapıldı.
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.