Aksaray
28 Haziran, 2026, Pazar

Mayıs ayında en çok getirisi olan  Amerikan Doları oldu

Mayıs ayında en çok getirisi olan  Amerikan Doları oldu
Aylık en yüksek reel getiri, tüketici fiyat endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde %3,86 oranında Amerikan Dolarında gerçekleşti. Yurt içi üretici fiyat endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde ise Amerikan doları %1,66 oranında yatırımcısına kaybettirdi.

TUİK Nevşehir Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Yİ-ÜFE ile indirgendiğinde; yatırım araçlarından Euro %3,79, külçe altın %5,90, mevduat faizi (brüt) %7,02, BIST 100 endeksi %7,95 ve Devlet İç Borçlanma Senetleri (DİBS) %8,25 oranlarında yatırımcısına kaybettirdi. TÜFE ile indirgendiğinde Euro %1,61 oranında yatırımcısına reel getiri sağlarken, külçe altın %0,62, mevduat faizi (brüt) %1,80, BIST 100 endeksi %2,79 ve DİBS %3,10 oranlarında yatırımcısına kaybettirdi. *ERDEM SÜDEMEN


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!