Ortaköy Tarım Müdürlüğü’nde görev değişimi

Ortaköy İlçe Tarım ve Orman Müdürü olarak görev yapan Serkan Beşyaprak, Ankara’ya tayin edilmesi nedeniyle görevinden ayrıldı.
Beşyaprak’tan boşalan göreve veteriner hekim Devrim Demirci atandı. Yeni görevine başlayan Demirci’nin, ilçedeki tarım ve hayvancılık faaliyetlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmaları sürdürmesi bekleniyor.
Ortaköy’de görev yaptığı süre boyunca verdiği hizmetlerden dolayı Serkan Beşyaprak’a teşekkür ediyor, Devrim Demirci’ye yeni görevinde başarılar diliyoruz. *İBRAHİM AMAÇ
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- BAŞKAN DİNÇER BİLİM FESTİVALİNİ DEĞERLENDİRDİ Şehrin vizyonuna güç kattı
- TÜBİTAK 4006-C BİLİM FUARLARI FESTİVALİ KAPILARINI AÇTI Geleceğin bilim insanları buluştu
- MİNİK ELLER BÜYÜK BECERİLER Emlak Kredi İlkokulu’nda "Temel Yaşam Becerileri" Sergisi Açıldı
- Hukukçular doğayla buluştu
- Afetlere karşı hazırlıklı bir toplum için eğitimler arttı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.