Şehit ve Gazi Dernekleri ziyaret edildi

19 Eylül Gaziler Haftası yaklaşırken, Garnizon komutanlığı, Jandarma Komutanlığı ve Emniyet Müdürlüğü makamlarından şehrimizde bulunan üç ayrı derneğe ziyaretler gerçekleştirildi. Şehit Aileleri Dernek Başkanı Hüseyin Koçak’ı dernek merkezinde ziyaret eden, İl Jandarma Alay Komutanı albay Mehmet Ali Bayer, askerlik şube başkanı Üsteğmen Alper Doğan’a nazik davranışlarından dolayı teşekkür edildi.
.jpg)
Bir başka ziyaret ise Gaziler Derneği olarak dernek başkanı Mustafa Dağ’a yapıldı. Emniyet Müdürü Bekir Demir, Jandarma Alay Komutanı Albay Mehmet Ali Bayer ile Garnizon komutanı Üsteğmen Enver Alper Doğan, dernek çalışmaları hakkında bilgi aldılar. Ev sahipliğinden dolayı dernek Başkanı Mustafa Dağ’a teşekkür ettiler.
.jpg)
Bir başka ziyaret ise Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Aksaray şube başkanı Mehmet Akbulut’a yapıldı. Aksaray il Jandarma Komutanı J. Albay Mehmet Ali Bayer ve Askerlik Şube Başkanı P. Üsteğmen Enver Alper Doğan ziyaretinde aziz şehitlerimiz rahmet ve minnetle, kahraman gaziler ise şükranla anıldı.*ERDEM SÜDEMEN
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çekirdek kabuklarıyla kirletilen kamelyalar isyan ettirdi
- VALİ MURAT DURU AFET BÖLGESİNDE Zarar gören tarım arazileri inceledi
- VATANIN HUZUR VE GÜVEN TEMİNATI Jandarma Teşkilatı 187 yaşında
- İL ÖZEL İDARESİ YATIRIMI Akmezar Köyü’nde 27 kilometrelik su hattı seferberliği
- ÖFKELİ BABA Kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.