Seralar ürün veriyor, çiftçinin yüzü gülüyor

Aksaray genelinde 100 adet seranın oluşturulmasının ardından sürekli kontrol altında tutulan seralar, bu günlerde üretimleriyle üreticinin de yüzünü güldürüyor. KOP Destekli ve yüzde 70 hibe ile kurulumu gerçekleştirilen 100 seranın üretimi Aksaray’ın sebze ihtiyacının yüzde 75’lere varan rakamlarla ihtiyacını karşıladığı bilinirken, seralarda kontrol ve incelemelerin sürekli İl tarım Müdürlüğü ekipleri tarafından kontrol edildiği bilgisi de veriliyor. Domates ve salatalık ile ilk ürünlerin yetiştiği seralarda yüzlerde gülmeye başlayınca, dar gelirli ailelere iyi bir geçim kaynağı oluşturması sevindiriyor. *ERDEM SÜDEMEN
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bilimfest sayesinde milli teknoloji ruhuyla buluşturdu
- TARIMSAL ZARARLILARLA MÜCADELE EDECEKLER Doğaya 300 keklik salındı
- DUYGU DOLU BABALAR GÜNÜ Devletin emanetlerinden şehit babalarına anlamlı mektuplar
- Jandarma Mehteran ve Bando Takımı coşkuyla izlendi
- 66 YILIN EN FAZLA YAĞMUR ALAN DÖNEMİ Barajdaki su seviyesi yükseldi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.