Yoncalar biçiliyor

Yılda en az 4-5 defa biçilerek hayvancılıkta önemli bir yem bitkisi olarak yöremizde yetişen yonca da biçim başladı. Bazı yonca tarlalarında tohum tutan bitkinin son yıllarda çok kıymetli olması, yonca ihracatınıda beraberinde getiriyor. Arap ülkelerine gönderilen Aksaray yoncası iyi bir gelir kapısı oluştururken, çok su içmesi nedeni ile en büyük dezavantaj olarak kabul ediliyor. Hayvancılık sektörünün olmazsa olmazı olarak kabul edilen yonca, il genelinde daha çok Yenikent, Sultanhanı ve Eskil yörelerinde daha fazla yetiştirildiği biliniyor. *ERDEM SÜDEMEN
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- BAŞKAN DİNÇER BİLİM FESTİVALİNİ DEĞERLENDİRDİ Şehrin vizyonuna güç kattı
- TÜBİTAK 4006-C BİLİM FUARLARI FESTİVALİ KAPILARINI AÇTI Geleceğin bilim insanları buluştu
- MİNİK ELLER BÜYÜK BECERİLER Emlak Kredi İlkokulu’nda "Temel Yaşam Becerileri" Sergisi Açıldı
- Hukukçular doğayla buluştu
- Afetlere karşı hazırlıklı bir toplum için eğitimler arttı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.