SEMT PAZARLARINDA GÜRÜLTÜ ….
23 Haziran 2026, Salı 16:19Sebze Pazarlarına insan girdiğine bin pişman oluyor. Çünkü acayip bir gürültü kirliliği
mevcut. Her Pazara gittiğimde bir daha pazara gelmem diyorum.
Maalesef insanlar alış veriş için gitmek zorunda kalıyor,
Lakin daha pazara girer girmez avazı çıktığı kadar bağıranlar, sakın pazara gelmeyin mi demek istiyorlar.
Tezgah önünden geçen bayanları görünce de, mala bak, ne mal ya, malın iyisi burada diyerek terbiyesizce bağıranlara ne demeli,
Tezgahında etiket yok, müşteri fiyat sorup ayrılınca, haydi yallah anca gidersin diyenler.
Velhasıl düzgün çalışan, müşterisine iyi davranan esnaflarda aynı kefe içinde eriyip gidiyorlar.
Hattı zatında Esnaflar birbirlerini oto kontrol çerçevesinde uygunsuz davrananları uyarması gerekir.
Bağırıp çağıran gürültü yapanlar çoğunlukta olduğundan onlarda öte git, bağırma diyemiyorlar.
Pazar yerlerinde oluşan bu gürültü kirliliğine kim dur diyecek diye düşünüyorum.
Başta Belediye bu duruma acilen bir el atmalı, İstinasız bütün tezgah sahipleri sattığı
Ürününü fiyat etiketini koymalıdır, böylece vatandaş fiyat sormadan istediği yerden sakince
alış verişini yapar gider.
Evet gürültüden uzak, sakin bir şekilde, Pazar yerlerini düzene sokacak merciiler acilen aranıyor.
Pazar yerinde düzeni sağlamak için, Bilhassa Sebzeciler ve Manavlar dernek başkanına ve Zabıtalara büyük bir görev düşmektedir.
Pazar yerlerinde Gürültü kirliliğini bertaraf etmek için. Aksaray Belediyesinin bu duruma en kısa zamanda bir çözüm getireceğine inanıyorum.


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.