Okuma Günlüğüm Projesi yarışma sonuçları açıklandı
Milli Eğitim Müdürlüğü Akademik Gelişimi Destekleme (AGED) Proje Koordinatörlüğü tarafından yürütülen "Okuma Günlüğüm Projesi" ilkokul 3. ve 4. sınıf öğrencileri ile ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerine yönelik olarak kalıcı okuma yetkinliğini sağlamak için tasarlandı. Bu proje ilkokullarda 13346, ortaokullarda 13054 olmak üzere toplam 26400 öğrenciye uygulandı. Proje kapsamında il genelinde 3.ve 4. sınıf ve 5.-6. sınıf seviyesinden ilk 3'e giren özgün eserler belirlenerek proje başarı ile sonuçlandırıldı. Projenin ikinci aşamasında her sınıf seviyesinden dereceye giren ilk 10 eser bir araya getirilerek toplamda 40 eserlik bir hikâye kitabı oluşturulacak.
'Okuma Günlüğüm' Projesi ile öğrencilerin okuduğunu anlama, yorumlama, analiz becerisini geliştirmek amaçlandı. Bu sayede metnin gerçek manasını anlayarak mümkün olan azami bilgiyi kazanmaya odaklanarak derinlemesine okuma yeteneğine sahip oluyor. Ayrıca öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerinin gereğine uygun olarak eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, yenilik ve keşfetmeye yatkın bireyler olarak yetiştirilmesi amaçlandı. Projenin uygulanmasında süreç odaklı değerlendirme yöntemi izlendi. *ERDEM SÜDEMEN
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.