Sporcularımız kaza yaptı

Nevşehir’den Aksaray'a dönüş yapan Aksaray 1989 Bayan voleybol Spor takım otobüsü, yoğun kar yağışı nedeniyle kaza yaptı. İki kamyonun arasında kalarak tehlikeli bir kaza atlatan sporcularımızın durumları iyi. Kafile kazayı kayıpsız hasarsız atlattı. Konu ile görüşlerini açıklayan Kulüp Başkanı Ferit Gemici, “Kazayı çok şükür ucuz atlattık. Kaptanımız Veli dayının ustalığı ve becerisi ile kazayı şükür kayıpsız hasarsız geçirdik. Kazamızdan dolayı bizzat bizi arayarak geçmiş olsun dileklerini ileten Valimiz sayın Mehmet Ali Kumbuzoğlu'na, spor camiasına dost ve arkadaşlarımıza, basınımıza ve de taraftarımıza ayrı ayrı çok teşekkür ediyoruz” dedi.*HABER MERKEZİ
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çekirdek kabuklarıyla kirletilen kamelyalar isyan ettirdi
- VALİ MURAT DURU AFET BÖLGESİNDE Zarar gören tarım arazileri inceledi
- VATANIN HUZUR VE GÜVEN TEMİNATI Jandarma Teşkilatı 187 yaşında
- İL ÖZEL İDARESİ YATIRIMI Akmezar Köyü’nde 27 kilometrelik su hattı seferberliği
- ÖFKELİ BABA Kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.