AKSARAYSPOR’DA BERGAMA HAZIRLIKLARI SÜRÜYOR

Ligin 22. Haftasında gelecek hafta sonu deplasmanda Bergama ile karşılaşacak Aksaray Belediyespor, hazırlıklarını sürdürüyor.
Halı sahada teknik direktör Mustafa Sarıgül yönetimindeki idman; koşu, ısınma, koordinasyon ve çabukluk hareketleriyle başladı. Gruplar halinde yapılan 5'e 2 top kapma ve pas çalışmalarıyla devam eden antrenman, taktik çalışmayla noktalandı. Takımız, hazırlıklarına bugün yapacağı antrenmanla devam edecek.
Haber. Ersin Arslan
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.