"Devletin kapısına gelen vatandaş güler yüzle karşılanacak"

Aksaray Valisi Murat Duru, kurumsal işleyişi yerinde incelemek ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi almak amacıyla Aksaray Defterdarlığı’na bir çalışma ziyareti gerçekleştirdi. Kamu hizmetlerinde etkinlik ve vatandaş odaklı yönetim anlayışını vurgulayan Vali Duru, personelle gerçekleştirdiği toplantıda önemli uyarılarda bulundu.
İl Defterdarı Naci Günaydın tarafından karşılanan Vali Duru, defterdarlık birimlerini gezerek yürütülen mali çalışmalar, vergi dairesi işlemleri, kamu taşınmazlarının yönetimi ve vatandaşa sunulan genel hizmetlerin güncel durumu hakkında detaylı bir brifing aldı.
Brifingin ardından Defterdarlık personeliyle bir araya gelerek kamu hizmetlerinde verimlilik, disiplin ve vatandaş memnuniyeti başlıklarında net mesajlar veren Vali Murat Duru, denetimlerin sıklaşacağını belirterek şu ifadeleri kullandı: “Anlı ansız, sık sık kurumlarımıza ziyaretlerimiz olacak. Vatandaşımıza sunulan hiçbir hizmetin aksamasına kesinlikle müsaade etmeyeceğiz. Devletimizin kapısına gelen her vatandaşımızın işi en hızlı, en doğru ve en güler yüzlü şekilde görülmelidir. Kamu hizmetlerinde disiplin, koordinasyon ve vatandaş memnuniyetini her zaman ön planda tutacağız.” Denildi.
Defterdarlığın devletin mali yapısı açısından kritik bir öneme sahip olduğunu hatırlatan Vali Duru, kamu kaynaklarının doğru, verimli ve şeffaf kullanılmasının yanı sıra, bürokratik işlemlerin hızlandırılmasının temel öncelikleri olduğunu vurguladı. Ziyaret, yürütülen projelerin değerlendirilmesi ve kurum personeline çalışmalarında başarılar dilendi.*ERDEM SÜDEMEN
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.