Drift atan sürücüye 46 bin Tl ceza

Aksaray’da otomobiliyle drift yapan sürücüye 46 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetine 2 ay süreyle el konuldu.
Aksaray Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, Tacin Mahallesi'nde radar uygulaması yaptığı sırada bir sürücünün otomobiliyle drift attığını fark etti. Polis ekipleri aracı durdurarak sürücü M.A. (32) hakkında işlem başlattı.
Sürücüye yapılan alkol testinin ardından, “trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde drift yapmak” suçundan 46 bin TL idari para cezası kesildi ve ehliyetine 2 ay süreyle el konuldu.
Olay sırasında basın mensuplarının görüntü almasına tepki gösteren sürücü M.A., gazetecilere saldırmak isteyince polis ekipleri müdahale ederek şahsı sakinleştirdi.
Emniyet yetkilileri, benzer ihlallere karşı denetimlerin kent genelinde aralıksız süreceğini belirtti.*HABER MERKEZİ
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çekirdek kabuklarıyla kirletilen kamelyalar isyan ettirdi
- VALİ MURAT DURU AFET BÖLGESİNDE Zarar gören tarım arazileri inceledi
- VATANIN HUZUR VE GÜVEN TEMİNATI Jandarma Teşkilatı 187 yaşında
- İL ÖZEL İDARESİ YATIRIMI Akmezar Köyü’nde 27 kilometrelik su hattı seferberliği
- ÖFKELİ BABA Kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.