Aksaray
27 Haziran, 2026, Cumartesi

Fuar alanında bol bol fidan dağıtıldı

Fuar alanında bol bol fidan dağıtıldı

Aksaray da ilk defa düzenlenen Bilim Fuarına Aksaray Orman İşletme Müdürlüğü stant açıp fidan dağıtımında bulundu. Orman İşletme Müdürü Abidder Yurtman konuya dair yaptığı açıklamada “Kurum olarak katılım sağladık ve kurumumuzu en iyi şekilde tanıtmak için standımızı açtık.

Standımızda fidan dağıtımının yanında, ormancılık faaliyetlerinin dünü bugünü ile ilgili görsel materyal ile birlikte kitap, broşürlerde standımızda yerini aldı. Ayrıca tıbbı aromatik bitkilerden elde edilmiş olan ürünlerimizde standımızda halkımıza tanıtıldı. Bütün bunların yanında çocuklarımıza yönelik olarak şapka, kalem, sincap dergi ve ajanda dağıtımı da yapıldı. Halkımız her zaman olduğu gibi fidan dağıtımına ilgi göstererek, yeşil ve temiz bir çevrenin oluşmasına destek vermişlerdir” dedi. *ERDEM SÜDEMEN


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!