Aksaray
24 Haziran, 2026, Çarşamba

İKTİSAT FAKÜLTESİ MEZUNLARINI UĞURLADI “Üşenme, erteleme, vazgeçme” mesajı verildi

İKTİSAT FAKÜLTESİ MEZUNLARINI UĞURLADI “Üşenme, erteleme, vazgeçme” mesajı verildi

ASÜ Konferans Salonunda düzenlenen mezuniyet törenine Aksaray Valisi Murat Duru, Aksaray Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Aksaray Belediyesi Başkanvekili Yakup Kadri Perek, Aksaray Cumhuriyet Başsavcısı Osman Köse, Güzelyurt Kaymakamı Süleyman Arat, rektör yardımcıları, il müdürleri, dekanlar, akademisyenler, öğrenciler, siyasi partilerin il başkanları ve veliler katıldı. Aksaray Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, mezuniyet töreninde yaptığı konuşmada, üniversitenin kuruluşunun 20’nci yılını kutladığını belirterek, mezuniyet töreninin yalnızca öğrencilerin uğurlandığı bir program değil, aynı zamanda üniversitenin 20 yıllık akademik birikiminin, başarılarının ve geleceğe yönelik vizyonunun paylaşılması açısından da önemli bir anlam taşıdığını söyledi. Mezun öğrencilerin Aksaray Üniversitesinin 20 yıllık emeğinin ve birikiminin en değerli temsilcileri olduğunu ifade eden Arıbaş, alınan diplomanın yalnızca bireysel başarıyı değil, aynı zamanda üniversitenin bilimsel gücünü ve akademik niteliğini de ortaya koyduğunu dile getirdi.

Aksaray Valisi Murat Duru da mezuniyet töreninde yaptığı konuşmada, öğrencilerin mezuniyet sevincine ortak olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirterek, gençlere hayat yolculuklarında rehber olacak tavsiyelerde bulundu.Başarının temelinde azim ve kararlılığın bulunduğunu vurgulayan Duru, mezun öğrencilere “Üşenme, erteleme, vazgeçme” tavsiyesinde bulundu. Gençlerin bilgi çağının gerekliliklerine uygun şekilde yetişmelerinin önemine dikkat çeken vali Duru, kitap okuma alışkanlığının kazanılması, spor yapılması, kültür-sanat faaliyetlerine katılım sağlanması ve yeni yerler keşfetmenin bireysel gelişime önemli katkılar sunduğunu dile getirdi.

Aksaray Belediye Başkan Yardımcısı Yakup Kadri Perek’de, mezuniyetin yalnızca diploma alma değil, yılların emeğinin karşılığını görme ve yeni bir hayat dönemine adım atma anlamı taşıdığını söyledi. Üniversite yıllarının sadece akademik bilgi kazanılan bir süreç olmadığını ifade eden Perek, öğrencilerin bu dönemde dostluklar kurduğunu, önemli tecrübeler edindiğini ve geleceklerini şekillendirdiğini dile getirdi

Törende mezunlar adına konuşan Fakülte Birincisi Edanur Koçak da üniversiteye farklı hayaller ve hedeflerle başladıklarını belirterek, mezuniyete ulaşmalarında yalnızca akademik bilginin değil; sabır, emek, kararlılık ve dayanışmanın da büyük payı olduğunu söyledi.

Dereceye giren öğrencilere plaketleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. *ASÜ BASIN


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!