Mülki İdare amirlerine veda programı

Aksaray Valisi Murat Duru, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ve mülki idare amirleri atama dönemi doğrultusunda şehirden tayini çıkan vali yardımcısı ve ilçe kaymakamları onuruna bir veda programı düzenledi. Vali Duru, Aksaray’a kalıcı eserler ve başarılı hizmetler bırakan mesai arkadaşları ile makamında bir araya geldi.
Valilik makamında gerçekleşen kabulde, Aksaray'da görev sürelerini tamamlayarak Türkiye'nin farklı il ve ilçelerine atanan mülki idare amirleri hazır bulundu. Veda programında ağırlanan isimler şunlar oldu:Mustafa Duruk: Aksaray Vali Yardımcısı, Ahmet Kartepe: Ortaköy Kaymakamı, Şeyma Polat Balak: Gülağaç Kaymakamı, Bilal Göksun: Sultanhanı Kaymakamı.
İlçelerde ve il merkezinde yürütülen projelerde mülki idare amirlerinin çok büyük bir özveriyle çalıştığını ifade eden Aksaray Valisi Murat Duru, kabulde yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
"İlimizden tayini çıkan Vali Yardımcımız Sn. Mustafa Duruk ile Ortaköy Kaymakamımız Sn. Ahmet Kartepe, Gülağaç Kaymakamımız Sn. Şeyma Polat Balak ve Sultanhanı Kaymakamımız Sn. Bilal Göksun’u veda programında ağırlamaktan onur duyuyorum. Aksaray’ımıza sundukları değerli hizmetler ve bugüne kadar gösterdikleri özverili çalışmaları dolayısıyla kendilerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum."Dedi.
Konuşmasının devamında mülki idare amirlerine yeni çalışma dönemlerinde de başarılar dileyen Vali Duru, sözlerini şöyle tamamladı: "Mülki idare amirlerimize Türkiye'nin dört bir yanında üstlenecekleri yeni görev yerlerinde öncelikle sağlık, huzur ve üstün başarılar diliyorum. Yeni görevlerinin hem kendilerine hem de ailelerine hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum." Dedi.
Programın sonunda Aksaray Valisi Murat Duru, şehre katkılarından dolayı vali yardımcısı ve kaymakamlara başarı belgesi ile anı hediyeleri takdim etti. *AYHAN ÖZDEN
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.